حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 189 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 4×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/azarpis1/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • در مراسم یوم الله 13 آبان:

    تبریز قهرمان در مقابل طرح هزاران زخم رژیم صهیونیستی سینه سپر کرد.

    شناسه : 890 04 نوامبر 2021 - 21:15 ارسال توسط :
    دشمن صهیونیستی با اجرای طرح هزاران زخم درصدد است تا با استفاده از برخی ظرفیت‌های کور در کشورهای پیرامون ایران ازجمله جمهوری آذربایجان، آسیب‌هایی را بر پیکر ایران اسلامی وارد کند و امروز در سالگرد یوم‌الله 13 آبان و چند روز پس از پیروزی مقتدرانه ایران در جنگ با دزدان دریایی در دریای عمان، آذری‌های زمان‌شناس ایران در اولین واکنش به طرح محکوم‌به شکست هزاران زخم رژیم جعلی اسرائیل، به کسانی که علاقه یا حرکتی در بازی صهیونیسم از خود نشان می‌دهند، اعلام کردند مانند سدی محکم در مقابل خنجرهای احتمالی صهیونیست‌های کودک‌کش ایستاده‌اند.
    تبریز قهرمان در مقابل طرح هزاران زخم رژیم صهیونیستی سینه سپر کرد.
    پ
    پ

    آذر پیشرفت – در سالگرد یوم‌الله ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی، مردم انقلابی تبریز حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کردند و درحالی‌که تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند اعلام کردند درراه حراست از ایران و انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و به رژیم صهیونیستی و همه‌کسانی که ظرفیت‌های خود را در اختیار این رژیم جعلی قرار می‌دهند این هشدار را دادند که برای نابودی رژیم جعلی اسرائیل و هم‌پیمانان جاهلش تنها هفت دقیقه زمان لازم است.

    برخی از شرکت‌کنندگان در این تجمع عظیم دست‌نوشته‌هایی به زبان آذری لاتین در محکومیت آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در دست داشتند و با توجه به این‌که ایرانی‌ها در راستای حفظ اصالت و تاریخ خود در مواقع عادی از هیچ الفبای دیگری غیر از الفبای ایرانی استفاده نمی‌کنند، این اتفاق می‌تواند به‌عنوان هشداری به برخی سردمداران و دولت‌مردان کشورهای همسایه قلمداد شود که گاها از روی عدم آگاهی و جهل جملاتی را بر زبان می‌آورند که احساس می‌شود امیدی به همراهی مردم مسلمان و انقلابی و دوست دار جبهه مقاومت اسلامی در شمال غرب ایران دارند و امروز جوانان غیور شمال غرب ایران اسلامی و مردان و زنان آینده‌ساز تبریز مبارز و قهرمان، با الفبای لاتین پیام و هشدارهای خود را به افسانه‌سرایان متوهم منطقه ارسال کردند.

    در تابعیت از ولایت تبریزی‌ها و عشق و علاقه متقابل رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تبریزی‌ها جای هیچ شکی نیست و پس از شهادت بزرگ‌مرد جبهه مقامت، سردار دل‌ها شهید سلیمانی به دست آمریکای جنایت‌کار این عشق و علاقه رنگ و بوی دیگری گرفت و از لحظه انتشار خبر شهادت سپهبد سلیمانی، تبریز و تبریزی‌ها بی‌قرار شدند و با قلبی پراندوه و مشتی گره‌کرده و البته استوارتر از همیشه تاریخ به میدان آمدند. استان‌های آذری نشین که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لقب سر ایران به آن‌ها دادند امروز نیز با تمام توان اعلام کردند که حاضرند درراه ایران و انقلاب اسلامی از جان بگذرند.

    هنوز داغ شهادت شهید سلیمانی بر قلب مردم آذربایجان سنگینی می‌کند و هنوز آذری‌های ایران، خونخواه شهید جبهه مقاومت سردار سلیمانی هستند. مدام بحث می‌شود که شلیک و نابودی پایگاه‌های آمریکا در منطقه، حتی نمی‌تواند پاسخ یک قطره از خود شهید سلیمانی باشد و امروز دوباره تصاویر شهید سلیمانی در دست مردم تبریز در قاب دوربین رسانه‌ها ثبت شد.

    در میان شرکت‌کنندگان در این تجمع عظیم، بحث‌هایی در خصوص تصاویر و دست‌نوشته‌های آذری شکل‌گرفته بود و جوانان غیور آذری در این خصوص می‌گفتند: ما سال‌های قبل پیام‌هایمان را در کنار زبان فارسی به زبان انگلیسی منتشر می‌کردیم ولی سخن‌پراکنی‌ها توسط برخی دولت‌مردان در کشورهای همسایه ما را بر آن داشت تا با زبان آذری لاتین نیز این پیام و هشدار امت انقلابی آذربایجان را به آن‌ها بدهیم تا مبادا شترها در خواب‌هایشان پنبه‌دانه ببیند و افکار و توهمات غلطی حتی در ذهنشان شکل بگیرد.

    مردم آذربایجان امروز اعلام کردند که حمایت از رژیم صهیونیستی، نفرین کودکان، زنان، مردان و مردم مظلوم و به خاک و خون کشیده شده فلسطین و جبهه مقاومت را به دنبال دارد و از دولت آذربایجان خواستند خود را از نفرین کودکان شهید جبهه مقاومت نجات دهند چراکه دعا و نفرین شهدا در سرنوشت دولت‌ها و ملت‌ها اثرات مثبت و منفی عمیقی دارد.

    دشمن صهیونیستی با اجرای طرح هزاران زخم درصدد است تا با استفاده از برخی ظرفیت‌ها مانند خاک و امکانات در کشورهای پیرامون ایران ازجمله جمهوری آذربایجان، آسیب‌هایی را بر پیکر ایران اسلامی وارد کند و امروز در سالگرد یوم‌الله ۱۳ آبان و چند روز پس از پیروزی مقتدرانه ایران در جنگ با دزدان دریایی در دریای عمان، آذری‌های زمان‌شناس ایران در اولین واکنش به طرح محکوم‌به شکست هزاران زخم رژیم جعلی اسرائیل، به کسانی که خواسته و یا ناخواسته علاقه یا حرکتی در بازی صهیونیسم از خود نشان می‌دهند، اعلام کردند مانند سدی محکم در مقابل خنجرهای احتمالی صهیونیست‌های کودک ایستاده‌اند.

    همچنان که امروز جمهوری اسلامی ایران با دعای شهدا توانسته است در مقابل بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها و فشارهای تاریخ مقاومت کند به برکت خون و دعای شهدای انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقامت است. نفرین شهدا نیز می‌تواند بنیاد هر ستمی را از جای برکند.

    مردم تبریز و آذربایجان به فرموده رهبر انقلاب خاک آذربایجان را خاک اسلام می‌دانند و به همین دلیل از این‌که صهیونیست‌ها که نفرین‌شده قران و مسلمانان هستند بر روی خاک اسلام قدم بگذارند، ناراحت بوده و خاک اسلام را جای حضور و نفوذ تروریست‌ها و افراطی‌های نژادی و قومی نمی‌دانند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.