حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 199 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 6 تعداد دیدگاهها : 4×
  • اوقات شرعی

  • علت خلق صورتی ها

    شناسه : 1283 18 آگوست 2023 - 21:31 ارسال توسط : نویسنده : حمیدرضا ابراهیمی منبع : https://eitaa.com/az_roshana/6222
    در طرح دوم مقرر شد حالا که کاهش شور حسینی فعلا ممکن نیست، در کنار مبارزه با نام و مرام حسین، جریانی تقویت شود که بگویند ما حسینی هستیم ولی کاری با جمهوری اسلامی نداریم!
    علت خلق صورتی ها
    پ
    پ

    اتاق های فکر براندازان خارجی، علت شکست طرح های اغتشاش و براندازی را وجود «هسته مقاوم بزرگ مردمی مدافع جمهوری اسلامی می دانند که محور اصلی این هسته، نام مبارک حضرت امام حسین است.

    به عبارت دیگر دشمن به درستی دریافت که برای سقوط جمهوری اسلامی باید نام و مکتب امام حسین را نابود کند بنابراین انواع حمله های رسانه‌ای و حتی فیزیکی به مجالس حسینی تشدید شد.

    اما نه تنها آتش این عشق خاموش نشد بلکه مانند امسال از همه تاریخ پرشورتر شد.

    به همین دلیل دشمن به موازات طرح اول، طرح دوم که قدری پیشرفته تر بود رونمایی کرد.

    در طرح دوم مقرر شد حالا که کاهش شور حسینی فعلا ممکن نیست، در کنار مبارزه با نام و مرام حسین، جریانی تقویت شود که بگویند ما حسینی هستیم ولی کاری با جمهوری اسلامی نداریم!

    قیافه‌‌ی جوزده خیابانی در مهلا نمونه بارز این عملیات و ماموریت بود هرچند شاید امثال پویانفر و خیابانی و فلان پولپاش دقیقا ندانند چه می کردند.

    به همین دلیل ناگهان سروکله تعدادی سلبریتی، مجری، مداح و معمم وابسته به فلان بیت پیدا می‌شود که تلاش می کنند بین میوه و درخت یعنی جمهوری اسلامی و مکتب حسینی فاصله ایجاد کنند یا قیام حسینی را یک حرکت سازش‌کار با مفسدین و ظالمان بر ولایت معرفی کنند.

    اینکه زمان شاه علم و کتل حمل می کردی مهم نیست، مهم این است که بدانی وقتی علم ابوالفضل را به مجلس یزید آوردند همه دیدید همه جای علم پر است از اثر شمشیر، به جز جای دست عباس.
    یعنی عباس(ع) تا لحظه آخر علم دفاع از احکام اسلام و ولایت را در وسط میدان جهاد به زمین نینداخت.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.