حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 199 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 6 تعداد دیدگاهها : 4×
  • اوقات شرعی

  • شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری:

    درخواست افزایش حقوق سال ١۴٠١ مطابق با ضریب واقعی نرخ تورم

    شناسه : 857 31 اکتبر 2021 - 8:27 ارسال توسط : منبع : https://www.karzar.net/19475
    شاغلین و #بازنشستگان کشوری و لشکری در کارزاری خطاب به رئیس جمهور خواستار افزایش حقوق سال ١۴٠١ مطابق با ضریب واقعی نرخ تورم شدند.
    درخواست افزایش حقوق سال ١۴٠١ مطابق با ضریب واقعی نرخ تورم
    پ
    پ

    در پی انتشار  زمزمه هایی مبنی بر افزایش ده درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ جمعی از شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری با امضای نامه ای در سایت کارزار نسبت به این اقدام غیر قانونی دولت اعتراض نموده و خواستار اجرای قانون افزایش حقوق طبق تورم شده اند.

    لازم به توضیح است که تا کنون بیش از ۶۰ هزار نفر این نامه را امضا نموده اندکه  شما هم اگر نسبت به تایید این نامه  و امضای آن راغب بودید می توانید از لینک زیر اقدام نمایید

    در این نامه خطاب رئیس جمهور جناب آقای رئیسی آمده است:

    جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی
    رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

    با سلام و احترام
    در ابتدا به رسم ادب و در کمال فروتنی و تواضع، حضور پربرکت جنابعالی را بر مسند ریاست جمهوری اسلامی ایران ارج می نهیم.  زمانی که حضرتعالی با شعارِ مردم‌داری، ظلم‌ستیزی و با رویکرد عدالت‌محوری و خدمت‌‌رسانی بی‌وقفه به مردم مظلوم و نجیب ایران، پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشتید، بارقه‌ای از امید، در دل‌های مردم ایران، خاصه قشر ضعیف جامعه روشن شد.
    چندی پیش در کمال ناباوری زمزمه‌های افزایش ١٠ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشور در سال ١۴٠١ توسط برخی مسئولان ذی‌ربط در رسانه‌های جمعی مطرح و این امر موجب یأس و ناامیدی در قشر حقوق‌بگیران، شاغلان و بازنشستگان لشکری و کشوری شد.
    حضرتعالی برخاسته از میان مردم رنج‌کشیده و ستم‌دیده این کشور هستید و بی‌شک درد این‌گونه افراد جامعه را بهتر از سایر افراد درک می کنید. در حال حاضر قشر عظیم حقوق‌بگیر، با تورم سرسام‌آور و کمرشکن قادر به گذراندن زندگی خویش نیستند و هر لحظه بیشتر در گرداب فقر و فلاکت فرو می‌روند.
    در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و دولت محترم، امیدواریم با تدبیر، درایت و حسن نیتی که در حضرتعالی مبرهن است، ترتیبی اتخاذ فرمایید که ضریب افزایش حقوق سال ١۴٠١ مطابق با ضریب افزایش واقعی نرخ تورم تعیین شود.

    با احترام
    شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “درخواست افزایش حقوق سال ١۴٠١ مطابق با ضریب واقعی نرخ تورم”
    1. موافق افزایش به اندازه نرخ تورم میباشم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.